سمعک خوب چه ویژگی هایی دارد؟

خبری

سمعک خوب چه ویژگی هایی دارد؟



خوب بودن محصول یک تعریف نسبی است و این در مورد سمعک نیز صدق می کند. به طور کلی سمعک خوب سمعکی است که تمامی معیارهای لازم برای درمان مشکل شنوایی شما را داشته باشد و توانایی تولید صدایی شفاف و بهینه را داشته باشد. اما با توجه به تعداد زیاد سمعک های موجود در بازار و تاثیر انواع کم شنوایی، لازم است مجموعه ای از معیارها در نظر گرفته شود و سمعک های مناسب دسته بندی شوند. سه طبقه بندی رایج سمعک ها عبارتند از سمعک های پایه، سمعک های برتر و سمعک های برتر.

3 دسته رایج سمعک

دسته بندی اولیه سمعک ها

دسته خوب سمعک

یک بخش سمعک عالی

بر این اساس می توان برندهای مختلف سمعک در دنیا را به این سه دسته کلی تقسیم کرد و بر این اساس هزینه سمعک را تخمین زد. از جمله برندهای معتبر دنیا در زمینه سمعک و سمعک می توان به سمعک زیمنس (Signia) آلمان، سمعک آتیکن دانمارک، سمعک استارکی و سمعک سونیک از آمریکا، سمعک Widex از دانمارک، فوناک اشاره کرد. سمعک و سمعک برنافون از سوئیس، یونیترون از کانادا، سمعک اینترتون از دانمارک و... جلب توجه کردند. همچنین، برای آشنایی با سمعک‌های مقرون‌به‌صرفه در برندها، سایر مقالات تهران سفیر را نیز بررسی کنید.

5 ویژگی اصلی دسته اصلی سمعک ها

این سمعک ها دارای پنج ویژگی اصلی هستند که در زیر به آنها اشاره می شود: 1- پردازش صدا به صورت آنالوگ یا دیجیتال انجام می شود. این سمعک دارای سوت لغو بازخورد یا سوت گوش است. این دستگاه های صوتی دارای دکمه هایی برای تنظیم برنامه و صدا هستند. این سمعک دارای مدار حذف نویز است و برای محیط های آرام و آرام مناسب است.

5 نشانه سمعک خوب

ویژگی های متمایز این سمعک ها به شرح زیر است: 1- پردازش صدا در آنها به صورت هوشمند و خودکار انجام می شود. 2- در اکثر محیط های شنیداری سیگنال های گفتاری تولید می کنند. 3- توانایی تولید صدای واضح در محیط شلوغ را دارند. 4- قابلیت استفاده از میکروفون جهت دار را دارند و 5- امکان کنترل سمعک از طریق نرم افزارهای موبایل از جمله نرم افزار سمعک اندروید وجود دارد.

کلمات پایانی:

یکی از نکات مهم برای خریداران سمعک برای اولین بار این است که تجویز سمعک فرآیند پیچیده ای است و در صورت خرید سمعک بدون مشورت با شنوایی شناس، افت شنوایی با کیفیت و سبک مورد توجه قرار نمی گیرد. با مشکلات آینده روبرو شود هزینه سمعک یکی از مواردی است که در دستورالعمل سمعک مناسب وجود دارد، زیرا در ابتدای کار انتخاب اشتباه، نادرست یا حتی درست یا خوب بودن درست است. . اگر سمعک تجویز نشود، مردم متضرر خواهند شد. . در بیمارستان شنوایی و شنوایی سفیر تهران، کلیه مراحل تشخیص، انتخاب و نصب سمعک توسط آقای دکتر انجام می شود. دکتر. ولدبی، متخصص در این زمینه. شعار ما "زمان زندگی را دست کم نگیرید" است. برای ارزیابی رایگان با کلینیک تماس بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

برداشت شده از: https://payju.ir/content/مراکز-شنوایی-سنجی-و-سمعک-در-شیراز

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : dara