خبری

آهنگ نمیدونستم وقتی که میری روزبه نعمت الهی

متن آهنگ نمیدونستم وقتی که میری روزبه نعمت الهیMusicdel | موزیکدل

 

این چندتا موی ¸ سفید میگن هر روز دارم پیر تر میشم ♩♫
لبخند هایی ¸ که بین ما جا موند حرفایی ¸ که بهت نگفتم من ♩♫
کاش با خودت میبردی ¸ این شهرو کجا برم یادت نیوفتم من ♩♫

کجا برم یادت نیوفتم من ♩♫
نیستی ¸ و این هوا هوای ¸ مردنه قلبی ¸ که جا موند ازت تو سینه ی ¸ منه ♩♫
تو سینه ی ¸ منه ♩♫
با خاطراتت کاری ¸ کردی ¸ که از یاد من هیچوقت نره این شب ♩♫

 آهنگ نمیدونستم وقتی که میری روزبه نعمت الهی


نويسنده : dara


نحوه ایجاد پادکست در castbox. چگونه پادکست ها را در castbox قرار دهیم؟


به دنبال پاسخ به این سوال که چگونه در castbox پادکست کنیم؟ یا چگونه در کست باکس پادکست بسازیم چگونه در کست باکس کانال بسازیم؟ بنابراین شما مقاله مناسبی را انتخاب کرده اید. در پایان مقاله، پاسخ خواهید داشت و یاد می گیرید که چگونه یک پادکست را در castbox آپلود کنید، اما راه ساده تری وجود دارد. پادکست خود را در iTunes ثبت کنید! Castbox همه پادکست های iTunes را منتشر می کند و نیازی به ضبط مستقیم پادکست در Castbox نیست! برای ضبط پادکست در iTunes مقاله نحوه ضبط پادکست خود در اپل را بخوانید که به زودی خواهیم نوشت. بیایید با برنامه Castbox آشنا شویم و ببینیم چگونه یک پادکست را در castbox آپلود کنیم.

محبوب ترین اپلیکیشن پادکست در ایران کدام است؟ برای کاربران ایرانی، جعبه کاست قطعا یکی از سه گزینه برتر است! بنابراین، اگر یک پادکست هستید یا کسی که به دنبال شنونده است، تماشای این آموزش در مورد نحوه ایجاد یک پادکست در Castbox بسیار مهم است. در واقع، Castbox مخاطبین زیادی دارد که می توانند مخاطبین شما باشند، بنابراین باید قسمت ها و محتوای صوتی خود را ارسال کنید. آیا می دانید چگونه در Castbox پادکست کنید؟ این برای شما مهم است و در این مقاله شما یک آموزش کامل در مورد نحوه ضبط و اجرای پادکست از روی نوار کاست را خواهید آموخت.

و خبر خوب: لازم نیست کار پیچیده ای انجام دهیم، افزودن پادکست به جعبه کاست ساده و آسان است.

نحوه ساخت پادکست در castbox

برای ایجاد یک پادکست برای گوینده رادیو در castbox: ابتدا در وب سایت Castbox ثبت نام کنید و در بخش پادکست ها، کد RSS را از میزبان پادکست خود بگیرید و آن را در بخش Claim Attribution به همراه آدرس ایمیل خود قرار دهید. یک ایمیل تایید برای شما ارسال می شود که پس از تایید به پادکست شما اضافه می شود و تمام. همین. این داستان را با جزئیات بیشتر ادامه خواهیم داد.

اینکه شما در مرحله افزودن پادکست به پادکست خود هستید به این معنی است که با اصول پادکست آشنا هستید اما اگر با اصول ساخت پادکست و نحوه ساخت پادکست آشنایی ندارید توصیه می کنیم. که برای اولین بار این مقاله را در مورد پادکست خواندید.

کست باکس چیست؟

Castbox مانند یک پادکچر در دنیای اینترنت کار می کند. Podcatcher برنامه ای است که مردم از آن برای گوش دادن به پادکست ها و فایل های صوتی استفاده می کنند. Castbox در ایران بسیار محبوب است و یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای انتشار پادکست و دستیابی به مخاطبان بیشتر به حساب می آید.

یکی از نکات جالب در مورد Castbox این است که این اپلیکیشن محصولی از کشور چین است که در ایران نیز رواج پیدا کرده است.

نحوه ایجاد پادکست در castbox

چگونه یک پادکست را در جعبه مقوایی قرار دهیم؟

برای آپلود پادکست در Castbox، باید یک فید RSS یا فید پادکست خود داشته باشید. برای پخش جریانی یک پادکست، ابتدا باید در وب سایتی ثبت نام کنید که خدمات میزبانی پادکست را ارائه می دهد و فایل های صوتی و قسمت های خود را در آنجا آپلود کنید. بعد از اینکه اولین کانال پادکست خود را در میزبان پادکست ایجاد کردید، میزبان شما کدی را به شما می دهد که می توانید در هر برنامه انتشار پادکستی که RSS را می خواند از آن استفاده کنید. (برای اطلاعات بیشتر نحوه ایجاد پادکست را بخوانید.)

مراحل ثبت نام و نحوه ایجاد پادکست در castbox

برای ثبت نام در castbox و افزودن پادکست خود به آن می توانید از نسخه های موبایل و دسکتاپ و وب سایت castbox استفاده کنید. در این آموزش مراحل افزودن پادکست به castbox در نسخه موبایل را طی می کنیم (روش افزودن بین موبایل و وب تفاوت زیادی ندارد)

1. کد RSS میزبان پادکست را دریافت کنید.

کد RSS پادکست خود را از طریق پنل میزبان پادکست کپی کنید تا بتوانیم آن را به Castbox معرفی کنیم. برای ثبت نام و تعبیه پادکست ها به سایت میزبان پادکست مراجعه کنید و پس از ثبت نام و آپلود پادکست، کد RSS پادکست خود را از قسمت نشان داده شده در تصویر دریافت کنید.

RSS-feed med Glaudio

کد RSS در Glaudio

2. در سایت Kastbox ثبت نام کنید

روی لینک زیر کلیک کنید

https://castbox.fm/podcasters-tools/

و در صفحه باز شده روی دکمه Enter Stadio Creator کلیک کنید.

پادکست ها را در صندوق پست منتشر کنید

در مرحله بعد، برای ثبت نام در Castbox، باید با یک حساب جیمیل یا یکی از موارد ذکر شده در زیر ثبت نام کنید.

نحوه انتشار پادکست در Cassette Box

3. ارائه پادکست در castbox

پس از ثبت نام در Castbox به عنوان میزبان پادکست، به صفحه بعدی هدایت خواهید شد. در این صفحه روی دکمه ادعای مالکیت کلیک کنید.

فرآیند انتشار پادکست در نوار کاست

در صفحه بعد در فیلد اول آدرس فید RSS را که از میزبان پادکست خود دریافت کرده اید و در قسمت دوم آدرس ایمیلی را که در میزبان پادکست ثبت کرده اید و آن ایمیل را به عنوان ایمیل پادکست به خود اختصاص داده اید وارد کنید. میزبان پادکست (این موارد برای جلوگیری از سرقت پادکست توسط دیگران است.) پس از ثبت دکمه تأیید، یک ایمیل برای شما ارسال می شود که باید تأیید کنید.

روند انتشار آموزش آنلاین تولید پادکست زهرا شیراحمدی به نوار کاست


4. قوانین جعبه بازیگران را بپذیرید

پس از تأیید پادکست با استفاده از حساب ایمیل خود، روی دکمه ثبت نام کلیک کنید تا قوانین کادر پادکست مطابق تصویر زیر تأیید شود.

انتشار کامل پادکست در جعبه کاست

5. پادکست را در Castbox آپلود کنید

مراحل انتشار پادکست در Castbox به پایان رسیده است و شما می توانید لیست پادکست های اضافه شده خود را از قسمت Claims مشاهده کنید و از این پس هر پادکستی که به میزبان پادکست خود اضافه کنید به طور خودکار در Castbox ظاهر می شود.


نويسنده : dara